Κυριακή 20 Απριλίου 2008

Εκπομπές "κονωνικού?" ενδιαφέροντος!

Έτυχε πριν λίγο καιρό, έχοντας ανοιχτή την τηλεόραση ένα πρωί να παρακολουθήσω μια από αυτές τις εκπομπές "κοινωνικού" ενδιαφέροντος. Ξέρετε αυτές που παίρνει ο κάθε πικραμένος, είτε για να πει τον πόνο του, είτε γιατί θέλει να ακούσει την φωνή του στην τηλεόραση! Μετά από αυτά που άκουσα σε μια μόνο εκπομπή έχω να πω το εξής: Έχουμε ξεφύγει εντελώς! Η φίλη που πάει με τον πατέρα και το αγόρι της φίλης της (δεκτό,η κοπέλα ελευθερη είναι να κάνει ότι θέλει), αλλά ταυτόχρονα προσπαθεί να μας πείσει ότι δεν την ζηλεύει καθόλου!!!!!??? Και άλλα πολλά που άκουσα εκείνη την μέρα και με έκαναν να βγω απ' τα ρούχα μου! Δηλαδή έλεος! Το κάνεις που το κάνεις, βγαίνεις και το λες και στην τηλεόραση? Για ποιο λόγο? Για να σου πουν την άποψη τους οι "τηλεψυχόλογοι" οι οποίοι ούτε ξέρουν πραγματικά, αλλά και δεν νομίζω να ενδιαφέρονται για το πως ακριβώς γίνονται τα πράγματα? Ένα είχα να πω όταν έκλεισα την τηλεόραση: ΕΛΕΟΣ!!!!!

4 σχόλια:

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Τι καθεσαι και βλεπεις....;;;Αφου τα περισσοτερα ειναι στημενα...

NEMESIS είπε...

Είδες η η τύχη?Απλά άφησα την τηλεόραση να παίζει για να κάνω κάτι δουλιές και στο τέλος κατέληξα να φλιπάρω με αυτά που άκουγα!

Ανώνυμος είπε...

~"Έχω σχέση με την μητέρα του κολλητού μου αλλά δεν του το έχω πει"
~"Έχω το αγόρι μου γιατι μ'αρέσει ο πατέρας του και δεν έχω άλλο τρόπο να είμαι κοντά του"
~"Θέλω να πάρω τον αρραβονιαστικό της αδερφής μου για δικό μου"

Μερικά χτυπιτά που θυμάμαι... Μετά από αυτό έχω να πω οτι ήξερα οτι ζούμε σε μια "ανωμαλη" χώρα αλλα ΤΟΣΗ διαστροφή δεν την περίμενα... Ευχαριστώ τις εκπομπές αυτές που μου ανοίξανε τα μάτια! Άλλος ένας λόγος να φύγω από αυτή τη χώρα...

NEMESIS είπε...

Ναι ρε φίλε!Και γω αυτό έλεγα! Αν είναι πραγματικότητα όλα αυτά θα μας στείλει η Λουκά στην κόλαση!Αμαρτωλοί!!!!!!!

GreekBloggers.com SYNC BLOGS