Δευτέρα 21 Απριλίου 2008

Θα το φανταζόσουν!?

Κι ενώ όλοι μας γκρινιάζουμε ασταμάτητα για την παγκοσμιοποίηση, την αστικοποίηση και την καταστροφή της φύσης... Κι ενώ η τεχνολογία φαίνεται να ΄χει κατακλύσει σχεδόν εξολοκλήρου την καθημερινή μας ζωή και κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος, η φύση τελικά βρίσκει έναν απίστευτα θαυμαστό τρόπο για να μας στείλει ένα μήνυμα ζωής και ελπίδας ότι ο πλανήτης τελικά δεν μας ανήκει!

Photobucket

Η φωτογραφία έχει τραβηχτεί στον κήπο του πατρικού μου στην Νάουσα.

6 σχόλια:

NEMESIS είπε...

Είδες που έλεγα ότι οδεύεις στο να γίνεις επαγγελματίας φωτογράφος? Οι φωτογραφίες σου όσο παν γίνονται και καλύτερες! Η σημερινή είναι άλλη μια απόδειξη!

Cozmec είπε...

χαχα!! Ευχαριστώ φίλε Γιώργο!!! Αν και νομίζω ότι έχω πολύ δρόμο μπροστά μου!

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη, γάμους κάνεις;; lol

Δυστυχώς, ο πλανήτης "νομικά" ανήκει στους ανθρώπους. Ως το μόνο είδος που μπορεί να αγοράσει και να πουλήσει αντικείμενα, έχει "αγοράσει" και τον ίδιο τον πλανήτη. Το θέμα είναι ΑΥΤΑ τα πλάσματα τι φταίνε για τις χαζομάρες που κάνουμε εμείς;

Cozmec είπε...

Αχαχαχα Γάμους δεν κάνω όχι!!! Δεν έχω φλας! :P (και να είχα δηλαδη... :P)

NEMESIS είπε...

Γαμώτο...δεν θα πατρευτώ μεσα στο 2008! Θα περιμένω να πάρεις φλας!

Cozmec είπε...

Μα.... Δεν έχω σκοπό να πάρω Φλας!!!!! Θέλεις να μου πάρεις εσύ?? :D

Ορίστε και η σελίδα για να το παραγγείλεις!!!

GreekBloggers.com SYNC BLOGS