Παρασκευή 18 Απριλίου 2008

Αμπελοφιλοσοφίες NEMESIS μέρος 2
Τύχη...μοίρα...γραμμένο...

Μετά την ευχάριστη πολιτική νότα από τον φίλο Γιάννη,ας το σοβαρέψω λίγο...(Πολύ στοχασμός αυτή τη βδομάδα για όποιον δεν κατάλαβε!)Έχουμε ακούσει πολλές φορές για το γραμμένο...τη μοίρα κτλ...Πόσο πιστεύει η όχι ο καθένας εξαρτάται από τις εμπειρίες που έχει ζήσει και αυτά που έχει περάσει...Είναι εύκολο να πεις ότι ο καθένας καθορίζει τη μοίρα του.Είμαι και γω ένας από αυτούς άλλωστε.Η μάλλον για να είμαι απόλυτα ειλικρινής ήμουν.Όχι γιατί άλλαξα άποψη,απλά λόγω ενός γεγονότος άρχισα να σκεύτομαι λίγο διαφορετικά.Και για να γίνω σαφής...Την Τρίτη που μας πέρασε, σκοτώθηκε ένα συγγενικό μου πρόσωπο. Ένας ξάδερφος που είχα να δω από πάρα πολύ μικρός.Για να είμαι ειλικρινής ίσως δεν τον είχα ποτέ στη ζωή μου.Απλά ξέραμε ότι είμασταν ξαδέρφια.Μια βδομάδα πριν σκοτωθεί έτυχε να βρεθούμε σε κοινή παρέα και να κάτσουμε μαζί για ποτό. Και λίγες μέρες μετά σκοτώθηκε... Τυχαίο, μοίρα ή γραμμένο το να γνωριστούμε? Only god knows....Τα σχόλια και οι απόψεις δικά σας...

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει, όλοι μας μπορούμε να καταλάβουμε οτι κάποια κομμάτια στη ζωή μας βασίζονται στην τύχη. Και δε μιλάω μόνο για λαχεία... Τύχη έιναι να βρείς μια καλή δουλειά, τύχη είναι να βρείς μια σωστή κοπέλα. Κάποιοι λένε "εγω κάνω μόνος μου την τύχη μου"... Μπορείς να ξέρεις όμως αν κάποιο βράδυ ένας μεθυσμένος οδηγός πέσει πάνω σου και σε αφήσει ανάπηρο; Σίγουρα ούτε το ήθελες, ούτε το προκάλεσες στον εαυτό σου... Ποιός είναι αυτός που "ρίχνει τα ζάρια" σε τέτοιες περιπτώσεις;; Άλοι το λένε "μοίρα", άλλοι το λένε "Θεό"... Το μόνο σίγουρο όμως είναι οτι ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι όσο τυχαίο όσο φαίνετε και ΌΛΑ γίνονται για κάποιο λόγο...

mixanick είπε...

ίσως να μην ήταν τυχαίο...ίσως να έπρεπε να τον δείς για "πρώτη και τελευταία" φορά και μετά να φύγει..τουλάχιστον τώρα δεν ξέρεις απλά ότι κάπου είχες έναν ξάδερφο..τον γνώρισες κιόλας

Cozmec είπε...

Isws... Apla Isws...

NEMESIS είπε...

Τώρα τελευταία τυχαίνει να ακούω συνέχεια την ατάκα "Όταν ο άνθρωπος κάνει σχέδια, ο Θεός γελάει" η κάπως έτσι...

GreekBloggers.com SYNC BLOGS