Τρίτη 10 Ιουνίου 2008

Best fredo in Kozani!


Αν και γενικά όλοι είμαστε φαν του φραπέ (σκέτο,μέτριο, με γάλα ή χωρίς,έχουμε όλες τις προτιμήσεις στην παρέα), τελευταία έχουμε ανακαλύψει ένα μαγαζί που κατάφερε να μας αλλάξει αυτή τη συνήθεια.

Το καφέ "Vis a Vis", στην είσοδο της πόλης, (μετά τα τεχνικά λύκεια) κάνει τον καλύτερο fredo cappuccino στην Κοζάνη! Δεν μπορώ να εντοπίσω τη διαφορά με τα άλλα μαγαζιά. Ίσως το αφρόγαλα, ίσως ο πολύ καλά τριμμένος πάγος... δεν ξέρω. Αυτό που ξέρω είναι ότι είναι πολύ-πάρα πολύ γευστικός! Τα συγχαρητήρια μας στον barman αλλά και στις κοπέλες που είναι από τις πιο ευγενικές που έχω δει ποτέ σε καφέ. Ίσως το στυλ είναι λίγο πιο "κυριλέ" από τα υπόλοιπα καφέ της πόλης, αλλά γούστα είναι αυτά. Εμένα προσωπικά μ' αρέσει!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

an kai 3.50 giouria eksakolouthw na pisteyw oti einai o kalyteros.apla anti gia skonh kanoune kanonika espresso o opoios pagwnei ston thrimatismeno pago kai meta tsak kai to afrogala , giayto exei toso entonh geysh kafe....apolayste eleythera.....!!!1

Cozmec είπε...

den kserw re paidia... egw galiko pinw....




nai...
akoma kai to kalokairi... :P

Ανώνυμος είπε...

tha to exo ipopsin mou an peraso apo kozani!

mixanick είπε...

εμενα παλι μαρεσει παρα πολυ ο freddo αλλα με πειραζει στο στομαχι :( :(

NEMESIS είπε...

Xaneis Nick!Xaneis!

mixanick είπε...

ε πινω καμια φορα αλλα...μετα...ασε που με πειραζει τα νευρα κ τρεμουν τα χερια μου...

Cozmec είπε...

:O ρε γαλλικός γαμώ!! Το καταλαβαίνετε?

mixanick είπε...

ο γαλλικος (με γαλα φυσικα) ειναι ισως ο μονος που δεν με πειραζει..αλλα οχι καλοκαιρι δεν παλευεται

NEMESIS είπε...

Σε μιαμιση ώρα που θα έχω δώσει και θα έχω περάσει ΜΕΚ θα είμαι βις α βις για φρέντο.Οσοι πιστοί προσέλθετε!Αντε και καλή μου επιτυχία!

GreekBloggers.com SYNC BLOGS