Δευτέρα 30 Ιουνίου 2008

Kozani by night....


Από την πρώτη στιγμή που νοίκιασα το σπίτι πριν δύο χρόνια σχεδόν,παρατήρησα κάτι ύποπτα "μπαράκια" στην γειτονιά μου. Όχι πολλά...4 μόνο σε ένα τετράγωνο!Που πήγες να μείνεις θα μου πεις...Και είμαι και στο κέντρο...Να πεις έμενα προς τα έξω ναι...

Λοιπόν στο θέμα μας...Εκεί που κοιμάμαι με το μωράκι μου, 6 με 7 το πρωί,ακούγεται ένας θόρυβος απίστευτος...Ήμουν και απ'τον ύπνο, λέω πάει μου το φάγαν το καταπληκτικό και πανέμορφο εσκορτάκι. Μεσα σε δευτερόλεπτα θυμάμαι ότι πάρκαρα στο στενό, οπότε μάλλον θα μπήκε καμιά νταλίκα σε κάνα μαγάζι εκεί γύρω σκεύτηκα. Πετάγομαι σαν ελατήριο που λέτε, βγαίνω στο μπαλκόνι και βλέπω ένα τυπά 40-50 χρονών, πίτα μεθυσμένο να έχει κατεβάσει τη τζαμαρία από το ύποπτο μπαράκι. Τώρα την κλώτσησε, πέρασε από μέσα δεν ξέρω. Επόμενο βήμα μια κοπελίτσα(...μικρή,μεγάλη, θα σας γελάσω,ήμουν και απ'τον ύπνο), πολύ "ζεστά" ντυμένη, να τον βρίζει και να τον διώχνει. Καλά πίτα πρέπει να ήταν όμως τυπάκος. Πολύ παραπάτημα!

Αυτό ήταν. Εφυγε ο τυπάς, μάζεψαν τα κορίτσια τα γυαλιά και τέλος. Ούτε αστυνομίες ούτε τίποτα. Μου θύμισε την έκφραση "What happens in Vegas, stays in Vegas". Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πως δεν κόπηκε κανένας...

5 σχόλια:

kouklitsa είπε...

δεν ηθελα να σε φοβίσω...αλλά την πολυκατοικία σου την έχει ένας αρχιμαφιόζος της Κοζάνης...Περισσότερα δεν μπορώ να πω...θα πρέπει να σε σκοτώσω...

Ανώνυμος είπε...

Giati na kopei??? Afou kala eixe grapsei!!!

NEMESIS είπε...

Akyro!Pantos kouklitsa to iksera...Giayto kai noikiasa ekei...Tetoies gnorimies panta boithane!

kouklitsa είπε...

Επίσης πρέπει να σου κάνω γνωστό πως η γιαγιά στον 2ο αλλά και το γατάκι που πηγαινοέρχεται...δεν είναι τόσο αθώοι όσο φαίνονται....

NEMESIS είπε...

Gamoto...kai imoyn sigoyros oti kati trexei me ayti ti gata...olo kati perierga niaourismata akouga...

GreekBloggers.com SYNC BLOGS