Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

Τα φώτα της πόλης...


Άλλη μια νύχτα αυπνίες...Μας φάγαν οι εργασίες τελευταία και σήμερα λόγω μεσημεριανού ύπνου θα ξημέρωσουμε... Αναρωτιέμαι αν είμαι ο μόνος που όταν έχω αυπνίες μου έρχονται στο μυαλό μου αναζητήσεις...αναμνήσεις...βαθύτερες σκέψεις...Λίγο νωρίτερα καθόμασταν στο αέροδρόμιο και και βλέπαμε την πόλη από μακρία.Την ίδια εικόνα που βλέπεις από το παράθυρο του σπιτιού σου,χώρις τους ήχους όμως.Ησυχία...

Όπου και αν είσαι, είτε μικρή είτε μεγάλη πόλη αυτό που βλέπεις είναι πάνω κάτω το ίδιο τη νύχτα. Το μόνο που διαφέρει είναι ο θόρυβος. Είτε Κοζάνη, είτε Αλεξάνδρεια, είτε Θεσσαλόνικη...Το μόνο που δεν θα ξεχάσω ποτέ είναι η θέα από (μη γελάσετε) το παράθυρο της τουαλέτας στο σπίτι ενός παλιού μου,πρώην πια, φίλου στο σπίτι του στην Ολυμπιάδος αν δεν κάνω λάθος στη Θεσσαλονίκη. Φαινόταν τα κάστρα ακριβώς απέναντι. Σαν καρτ ποστάλ ήταν.Δεν ξέρω γιατί αλλά μου έχει μείνει αυτή η εικόνα από το πάραθυρο εκείνο.

Έπιασαν και οι ζέστες κιόλας και μόνο στο μπαλκόνι μπορούμε να τη βγάζουμε. Πολλές φορές βλέπεις και άλλους σαν και σένα να κοιτάν απ' το μπαλκόνι και να κάνουν τσιγάρο. Τη γαλήνη διακόπτουν μόνο μηχανάκια και αυτοκίνητα. Όλα τα άλλα είναι συνιφασμένα με ησυχία της νύχτας...

6 σχόλια:

mixanick είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
mixanick είπε...

η φωτο αν δεν κανω λαθος ειναι απο το φρουριο στα καστρα, στην ανω πολη...κλασικο σημειο στην θεσσαλονικη..θεα, ζευγαρακια, παρεες, μπυρες, γεροι, πρεζακιδες...οι παντες

City Lights by C.C
:))

NEMESIS είπε...

Από εκεί είναι,εγώ βέβαια την έβλεπα από την αντίθετη πλευρά...Έχει και ένα φανταστικό μαγαζί εκεί κοντά

mixanick είπε...

τι εννοεις αντιθετα πλευρα;

kanataki είπε...

πες με κολλημένη,αλλά η φωτό τα κάστρα της θεσσαλονίκης μου θύμησε

υγ είναι που έχω να δω καιρό άλλη θέαμ, είναι που μαι η γοργόνα η αδερφή του μεγαλέξανδρου, δεν ξέρω..

παω κατω τωρα για την λεκτικη επαλήθευση

NEMESIS είπε...

xaxaxa kanataki ta kastra einai,eides eseis oi tixeroi poy menete ekei??

mixanick ennoo oti ego eblepa apo tin poli pros ta kastra

GreekBloggers.com SYNC BLOGS