Τετάρτη 14 Μαΐου 2008

Τρόποι για να απορρίψεις ανεπιθύμητους άντρες!! Part 1


Αντρας: Κούκλα μου που ήσουν όλη τη ζωή μου;;;
Γυναίκα: Κρυβόμουν από εσένα...

Αντρας: Είμαι φωτογράφος. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου!
Γυναίκα: Είμαι πλαστική χειρουργός. Ψάχνω για ένα πρόσωπο σαν και το δικό σου

Αντρας: Καλησπέρα. Δεν είχαμε βγει ραντεβού μια φορά; Ή μήπως δύο;
Γυναίκα: Μάλλον μία φορά. Δεν κάνω ποτέ το ίδιο λάθος δύο φορές

Αντρας: Θα ήθελες να βρεθούμε αυτό το Σάββατο;
Γυναίκα: Λυπάμαι. Θα έχω πονοκέφαλο αυτό το Σαββατοκύριακο

Αντρας: Βλέποντας το πρόσωπό σου, πρέπει να γυρίζουν πολλά κεφάλια!!
Γυναίκα: Και βλέποντας το δικό σου, πρέπει να γυρίζουν αρκετά στομάχια!

Αντρας: Έλα, μην είσαι ντροπαλή, ζήτα μου να βγούμε!
Γυναίκα: Βεβαίως, βγες έξω

Αντρας: Πιστεύω ότι θα μπορούσα να σε κάνω πολύ ευτυχισμένη...
Γυναίκα: Γιατί; Φεύγεις;

5 σχόλια:

linaki είπε...

kala paidia eiste foberoi polu gelio 8a to exw ypospi mou otan 8elw na apofygw kapoion xaxaxa eiste foveroi apektoi

linaki είπε...

apektoi panta tetoia oso paei ginetai teleio

liana είπε...

μπραβο μπραβο παιδια πολυ καλο αλλα αν τα πω εγω αυτα σε καποιον ποιος μου εγγυαται οτι δε θα φαω ξυλο? θα σας ενημερωσω οταν το δοκιμασω!!! :)

NEMESIS είπε...

Erxete kai part 2 se ligo!

Ανώνυμος είπε...

Nemesis, πάλι καλά που με πρόλαβες γιατί θα έκανα post εδώ το 2ο μέρος!! Απλά απίστευτες ατάκες (και ευτυχώς ακόμα δεν εχουμε πάρει τέτοια απάντηση!!)

Sneak peak για το τί ακολουθεί στο Part 2:

Αντρας: Αν μπορούσα να σε δω γυμνή, θα μπορούσα να πεθάνω ευτυχισμένος.
Γυναίκα: Αν σε έβλεπα γυμνό, θα πέθαινα και εγώ.... από τα γέλια!

GreekBloggers.com SYNC BLOGS