Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Τρόποι για να απορρίψεις ανεπιθύμητους άντρες!! Part 2

Αντρας: Τι θα απαντούσες αν σου ζητούσα να με παντρευτείς;
Γυναίκα: Τίποτα. Δεν μπορώ να μιλάω και να γελάω ταυτόχρονα.

Αντρας: Μπορώ να έχω το ονοματάκι σου;
Γυναίκα: Γιατί, δεν έχεις δικό σου;

Αντρας: Θέλεις να πάμε να δούμε μια ταινία;
Γυναίκα: Όχι, την έχω δει.

Αντρας: Νομίζω ότι κάπου σε έχω ξαναδεί!
Γυναίκα: Όντως. Γι' αυτό το λόγο δεν έχω ξαναπάει εκεί.

Αντρας: Η θέση δίπλα σου είναι άδεια;
Γυναίκα: Ναι, και θα είναι και η δικιά μου αν καθίσεις.

Α ντρας: Το κορμί σου είναι σαν ναός!
Γυναίκα: Λυπάμαι, δεν έχω λειτουργία σήμερα.

Αντρας: Αν μπορούσα να σε δω γυμνή, θα μπορούσα να πεθάνω ευτυχισμένος.
Γυναίκα: Αν σε έβλεπα γυμνό, θα πέθαινα και εγώ.... από τα γέλια!

4 σχόλια:

Skouliki είπε...

xaxxaxax
η απλα μπορεις να πεις το αθανατο

τον πουλο χιχιιιχιιχ

NEMESIS είπε...

Kakia....

linaki είπε...

ayto to a8raki exei polu xioumor einai polu kalo exei kai ligo gelio mpravo.....

kouklitsa είπε...

καλο γελασαμε παλι....

GreekBloggers.com SYNC BLOGS