Δευτέρα 12 Μαΐου 2008

Τέρμα η βενζίνη!!


Με την απεργία των φορτηγών άρχισε να γίνεται ιδιαίτερα αισθητή η έλλειψη βενζίνης και στην Κοζάνη. Αν σκεφτείτε ότι ο Nemesis μου χρωστάει 2 μπουκάλια μόνο και μόνο επειδή τον πήγα μέχρι τα Κοίλα, καταλαβαίνεται το μέγεθος του προβλήματος!

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, επίμονοι οδηγοί κάνουν ουρές σε βενζινάδικα που δεν έχουν βενζίν,η αλλά διατηρούν σύστημα αυτόματης πώλησης.. Η ελπίδα δεν λένε ότι πάντα πεθαίνει τελευταία? Ε λοιπόν... πέθανε!

Μα τον Παναγία και τον Θορ!!! Που οδεύουμεν αγαπητοί Τεφροτζάνκιδες?!

2 σχόλια:

NEMESIS είπε...

Και μετα λέγαν ότι οι μαυραγορίτες υπήρχαν μόνο στο 40!Και σκέψου τώρα εσύ...πόσοι από τους βενζινάδες θα κάνουν αυτό που εσύ λες για αστείο??Γιατί λέω εγώ με το πονηρό μυαλό μου..θα είναι λίγοι αυτοί που τις προηγούμνες μέρες κράτησαν καβάτσα βενζίνη για να την πουλήσουν τώρα σε πολύ υψηλότερη τιμή?Κάπου διάβασα ότι σε πρατήριο της Αθήνας την πουλούσαν 1.99€!Ναι 2 ευρώ σχεδόν! Και θα μου πεις μα τόσο λαμογιά?Ε στην Ελλάδα είμαστε παιδιά μου...Ασε που ο Γιάννης το παίζει καλός και δεν λέει ότι εκτός απο 2 μπουκάλια ζήτησε και κάτι άλλο...Δεν λέμε τι....ε Γιαννάκη???

Cozmec είπε...

:-Χ

GreekBloggers.com SYNC BLOGS